REGULAMIN
Obiektu Rezydencja Mazury
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin obiektu obowiązuje na terenie Rezydencja Mazury i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Obiektem noclegowym”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji.
- Regulamin Obiektu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Regulamin Obiektu jest dostępny w recepcji, w teczce informacyjnej w każdym pokoju oraz na stronie internetowej www.rezydencja-mazury.pl
DOBA
- Pomieszczenie mieszkalne w Obiekcie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
- Doba rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Prośbę o przedłużenie doby noclegowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 8:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Obiekt noclegowy zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Przedłużenie doby noclegowej wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie tzw. „sezonu wysokiego” opłata za przedłużenie doby noclegowej wynosi 100 zł / 1 godz. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji.
REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji lub osobiście w Rezydencja Mazury.
- Po dokonaniu rezerwacji przez recepcje Gość otrzymuje drogą mailową umowę wstępnej rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu. Przy pobycie weekendowym kwota zadatku wynosi 50% kwoty pobytu. W przypadku rezerwacji na 1 dobę kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu.
- Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji lub wpłynie później, Obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Obiekt rezerwacji.
- Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym, Gość otrzymuje drogą mailową umowę gwarantowanej rezerwacji.
- W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu:
- korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji,
- Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości 40 % wartości pobytu, traktując tą płatność jako zadatek.
- Płatność za cały pobyt powinna zostać uregulowana w dniu przyjazdu po wypełnieniu karty meldunkowej.
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Obiekt przyjmuje Gości pełnoletnich oraz młodzież powyżej 14 roku życia.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w Obiekcie mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa, przebywać w pokoju od 7:00 do 22:00.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiekty Rezydencja Mazury.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje w dniu następnym nie później niż w dniu wyjazdu.
- Rozliczenie pobytu można dokonać gotówką lub kartą płatniczą. Obiekt może przyjąć walutę obcą EURO, USD, GBP. Obca waluta zostanie przeliczona po kursie kupna obowiązująca w kantorze w danym dniu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do Obiektu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, Obiekt nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
USŁUGI
- Obiekt świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez obiekt,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
- zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- jeden ręcznik na dobę dla jeden osoby do strefy SPA
- Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- możliwość przechowywania w sejfie pieniędzy i przedmiotów wartościowych, przy czym ich łączna wartość nie może stokrotnie przekraczać ceny za pokój,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym.
- room service wykonywany jest co 3 dni
- Na życzenie Gościa Obiekt świadczy odpłatnie następujące usługi:
- dodatkowy room service polegający na wymianie pościeli
- Wszystkie pokoje w Obiekcie Rezydencja Mazury wyposażone są w minibar serwujący napoje bezalkoholowe, alkoholowe oraz przekąski. Korzystanie z minibaru jest odpłatne. Cennik produktów z minibaru znajduje się w karcie informacyjnej umieszczonej w każdym pokoju. Informacje te dostępne są również w Recepcji.
- Płatny niestrzeżony parking znajdujący się na terenie ogrodzonej posesji.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie.
- W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1 , poz. 2 z późniejszymi zmianami. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w sejfie.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu, czy poza terenem Obiektu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługi pięter.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, wyjąć kartę do pokoju z włącznika prądu, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
CISZA NOCNA
- W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, świeczek zapachowych, kadzidełek, lampionów, e-papierosów, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W Obiekcie istnieje możliwość korzystania ze strefy SPA na podstawie odrębnych regulaminów, dostępnych w recepcji i na stronie internetowej Obiektu www.rezydencja-mazury.pl do których zapoznania się i przestrzegania zobowiązani są Goście.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach jest to koszt 1000 zł.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.
- W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych, broni białej itp.
- W pokojach obowiązuje system zarządzania elektrycznością oparty na kartach do pokoi. Karty wydane w recepcji należy umieszczać we włącznikach prądu po wejściu do pokoju. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 100 zł.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług noclegowych. Administratorem danych osobowych jest Rezydencja Mazury z siedzibą w Marcinkowie 76c. Pełna informacja o danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz dostępna jest na stronie www.rezydencja-mazury.pl, w teczkach i w recepcji.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zakazuje się wprowadzania zwierząt na teren obiektu.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach.
- Aktualny cennik usług i opłat w obiekcie znajduje się w recepcji.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Obiektu Rezydencja Mazury pisemnie na adres e-mail: kontakt@rezydencja-mazury.pl
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Obiektem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Rezydencja Mazury.
Dyrekcja Obiektu Noclegowego Rezydencja Mazury